Autosklo cez Komunálnu poisťovňu
Kontaktujte CALL CENTRUM: 0800 111 850
Nahlásenie poistnej udalosti pre autosklo na telefónnom čísle 0850 111 566 je určené pre:
- klienta havarijného poistenia
- vinníka z PZP
- poškodeného z PZP
Ako postupovať pri poistnej udalosti na autosklo?
- nahláste poistnú udalosť a dostanete číslo poistnej udalosti
- môžete si dať Vaše vozidlo a autosklo nechať obhliadnuť zmluvným servisom poisťovne, a to:
- vo Vašom servise, pokiaľ ho na linke hlásenia škôd nahlásite ako obhliadkové miesto
- priamo v obhliadkovej hale Slovexperti po telefonickom dohovore.
Čo naviac budete pri poistnej udalosti na autosklo potrebovať?
Poistné udalosti je potrebné po nahlásení cez linku hlásenia škôd aj písomne vypísať, podpísať a doložiť nasledujúce doklady :
- vodičský preukaz
- technický preukaz (tzv. malý aj veľký)
- zmluvu o havarijnom poistení - príp. číslo zmluvy
- v prípade leasingu doložiť devinkuláciu od leasingovej spoločnosti.
Vinník (škodca)môže svoje hlásenie a potrebné doklady vodičský preukaz a technický preukaz (tzv. malý aj veľký ) odovzdať priamo v poisťovni, poslať poštou alebo odovzdať u nás v servise.
Klienti havarijného poistenia a poškodený z PZP vybavujú všetko v zmluvnom autoservise.
Upozornenie pre firmy!
Každú poistnú udalosť je potrebné vypísať, podpísať konateľom spoločnosti alebo oprávnenou osobou a opečiatkovať.
Platby v servise
v hotovosti - povinné zmluvné poistenie (PZP)
bezhotovostne - havarijné poistenie
Poistná udalosť na autosklo cez krycí list pre havarijné poistenie
V prípade krycieho listu je potrebné doložiť ďalšie tlačivá, ktoré dostanete v zmluvnom servise, vyplníte ich a odovzdáte pracovníkovi.
Podmienkou pre využitie krycieho listu je:
- Nahlásená poistná udalosť
- Uhradená poistka
- Doložená devinkulácia z leasingovej spoločnosti – v prípade leasingu
POZOR! Ak tieto podmienky však nesplníte, bude Vám vozidlo odovzdané len po uhradení plnej sumy faktúry v hotovosti.