Autosklo cez poisťovňu Kooperativa
K dispozícii máte CALL CENTRUM: 0800 120 000
Poistnú udalosť na autosklo môže nahlásiť na telefónnom čísle 0850 111 577:
- klient havarijného poistenia
- vinník z PZP
- poškodený z PZP
Ako postupovať pri poistnej udalosti na autosklo?
- nahláste poistnú udalosť
- dostanete číslo danej poistnej udalosti
- následne si môžete nechať Vaše vozidlo a autosklo obhliadnuť:
- zmluvným servisom, ak ste ho nahlásili na linke hlásenia škôd ako obhliadkové miesto alebo
- vozidlo pristavíte priamo v obhliadkovej hale Slovexperti po telefonickom dohovore.
Potrebné doklady pre riešenie poistnej udalosti na autosklo
Hlásenie poistnej udalosti na autosklo je potrebné po nahlásení cez linku hlásenia škôd aj písomne vypísať , podpísať a doložiť nasledujúce doklady:
- vodičský preukaz,
- technický preukaz (tzv. malý aj veľký)
- zmluvu o havarijnom poistení - príp. číslo zmluvy
- v prípade leasingu doložiť devinkuláciu od leasingovej spoločnosti
Klienti a poškodený z PZP vybavujú všetko v zmluvnom autoservise.
Upozornenie pre firmy!
Každú poistnú udalosť je potrebné vypísať, podpísať konateľom spoločnosti alebo oprávnenou osobou a opečiatkovať.
Ako rozdeľujeme platby v servise?
- platba v hotovosti z povinného zmluvného poistenia (PZP)
- bezhotovostná platba z havarijného poistenia
Postup pre poistnú udalosť na autosklo formou krycieho listu
V prípade krycieho listu je potrebné doložiť ďalšie tlačivá, ktoré dostanete v zmluvnom servise, vyplníte ich a odovzdáte pracovníkovi.
Podmienky pre využitie krycieho listu pri poistnej udalosti na autosklo
Aby ste mohli riešiť Vašu poistnú udalosť na autosklo formou krycieho listupre havarijné poistenie je potrebné:
- mať nahlásenú poistnú udalosť na auto, prípadne autosklo
- mať uhradenú poistku
- doložiť devinkuláciu z leasingovej spoločnosti, ak je leasing
Upozornenie! Ak nesplníte uvedené podmienky, Vaše vozidlo Vám bude odovzdané len ak uhradíte plnú sumu faktúry v hotovosti.