Spoločnosť Autosklo Prešov rešpektuje ochranu vašich údajov

Táto internetová stránka používa technológiu cookies. Bližšie informácie o súboroch cookies nájdete v sekcii webstránky Cookies. Je Vaším právom neudeliť súhlas s používaním súborov cookies alebo ich používanie zablokovať. V takom prípade sa môže stať, že bude pre Vás obmedzená alebo vylúčená úplná funkcionalita niektorých častí prehliadanej webovej stránky.

Autosklo cez poisťovňu Kooperativa

K dispozícii máte CALL CENTRUM: 0800 120 000
Poistnú udalosť na autosklo môže nahlásiť na telefónnom čísle 0850 111 577:

  • klient havarijného poistenia
  • vinník z PZP
  • poškodený z PZP

Ako postupovať pri poistnej udalosti na autosklo?

  1. nahláste poistnú udalosť
  2. dostanete číslo danej poistnej udalosti
  3. následne si môžete nechať Vaše vozidlo a autosklo obhliadnuť:
  4. zmluvným servisom, ak ste ho nahlásili na linke hlásenia škôd ako obhliadkové miesto alebo
  5. vozidlo pristavíte priamo v obhliadkovej hale Slovexperti po telefonickom dohovore.

Potrebné doklady pre riešenie poistnej udalosti na autosklo

Hlásenie poistnej udalosti na autosklo je potrebné po nahlásení cez linku hlásenia škôd aj písomne vypísať , podpísať a doložiť nasledujúce doklady:

  • vodičský preukaz,
  • technický preukaz (tzv. malý aj veľký)
  • zmluvu o havarijnom poistení - príp. číslo zmluvy
  • v prípade leasingu doložiť devinkuláciu od leasingovej spoločnosti
Vinník (škodca)môže svoje hlásenie a potrebné doklady vodičský preukaz a technický preukaz (tzv. malý aj veľký ) odovzdať priamo v poisťovni, poslať poštou alebo odovzdať u nás v servise.

Klienti  a poškodený z PZP vybavujú všetko v zmluvnom autoservise.

Upozornenie pre firmy!

Každú poistnú udalosť je potrebné vypísať, podpísať konateľom spoločnosti alebo oprávnenou osobou a opečiatkovať.

Ako rozdeľujeme platby v servise?

  • platba v hotovosti z povinného zmluvného poistenia (PZP) 
  • bezhotovostná platba z havarijného poistenia

Postup pre poistnú udalosť na autosklo formou krycieho listu

V prípade krycieho listu je potrebné doložiť ďalšie tlačivá, ktoré dostanete v zmluvnom servise, vyplníte ich a odovzdáte pracovníkovi.

Podmienky pre využitie krycieho listu pri poistnej udalosti na autosklo

Aby ste mohli riešiť Vašu poistnú udalosť na autosklo formou krycieho listupre havarijné poistenie je potrebné:

  • mať nahlásenú poistnú udalosť na auto, prípadne autosklo
  • mať uhradenú poistku
  • doložiť devinkuláciu z leasingovej spoločnosti, ak je leasing

Upozornenie! Ak nesplníte uvedené podmienky, Vaše vozidlo Vám bude odovzdané len ak uhradíte plnú sumu faktúry v hotovosti.

Ďalšie ponuky

Autosklo cez AXA poisťovňu
Autosklo cez ČSOB Poisťovňu
Autosklo cez Generali Slovensko
Autosklo cez Groupama Garancia poisťovňu
Autosklo cez Komunálnu poisťovňu
Autosklo cez poisťovňu Kooperativa
Autosklo cez Poisťovňu Poštovej Banky
Autosklo cez Uniqa poisťovňu
Autosklo cez Wüstenrot poisťovňu